7 stycznia 2019

7 styczeń 2019 - wiersz na moje 33 Urodziny (Chrystusowy Wiek)



,,Chrystusowy mój wiek"



W Koncercie życzeń,
i Tajemnic życia
Migają światła
odległych oceanów galatyk
marzeń płynących jak fale życia
złożone ze srebrzystej, kwitnącej drogi
Droga ta pachnąca jest Nadzieją,
udekorowana słodkimi cukierkami,
na Torcie błyszczącymi się jak złoto świeczkami,
Przyjaźni, i Miłości subtelnymi kwiatami
Splątana w nierozerwalne więzi
warkoczy tony serdeczności, życzliwości,
Anielskich Wodospadów, i życia Młodości./
Przyszedł do mnie Wiek Chrystusowy
Czy będzie to dla mnie rok przełomowy ?
Mam jak co roku plany, pragnienia
Nie chcę by czas ten był czasem stracenia.
Chcę go ubrać w szafiry, diamenty
To już 33 lata mam, nie ukrywam że jestem
trochę przejęty !
Jednak wierzę w swoje siły,
a także że rok będzie dla mnie miły
Chcę być dalej wśród Przyjaciół,
i jak trzeba pod ich dach się schować,
Z nimi pięknie czas chcę spędzać,
w samotności czasu nie marnować,
z życzliwością się kumplować
Zbierać doświadczenia nowe,
aby życie było wartościowe,
w pięknej mierze kolorowe.
Uśmiechem każdy dzień witać,
odrzucić zazdrość, i niezgodę
nie popadać w fałszywą, złą modę
A gdy smutek mnie dopadnie
niech tęcza uśmiechów ludzi
sprawi, że z hukiem głęboko
na dół mój smutek
w dolinę zapomnienia spadnie !
W koncercie Młodości,
W koncercie Miłości,
W koncercie Przyjaźni,
i pięknych Wartości
chcę pędzić z rozwagą
po torach życia.
W nektarze Uczuć,
spełnienia, gorących chwil
w piękne bukiety
przyodziane w pozytywy
nie do zapomnienia
chcę kreślić dobrocią
wszystkie Wartości, ,
by był to dla mnie rok wielkiej
Radości !
Witaj Chrystusowy Wieku ! (33)
Autor : Blogger Mariusz Kr
7.01.2019

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Łączna liczba wyświetleń

Powered By Blogger